۳ مورد از حذفیات بازی کلش آف کلنز که باید بدانید
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تزوفی‌های لجندری

لیگ لجندری در ماه جولای سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود. با معرفی این قابلیت تروفی‌های جدیدی نیز با نام تروفی‌های لجندری به بازی اضافه شد که در صورت قرارگیری در این لیگ‌ها امکان دریافت تروفی‌ها در انتهای فصل وجود داشت. قبل از خرید و فروش اکانت کلش باید بدانید که در واقع باید گفت دریافت این تروفی‌ها هیچ تأثیری در بازی نداشته و با اینکه بسیاری از گیمر‌ها اقدام به جمع‌آوری این تروفی‌های لجندری می‌کردند، هرگز در کل بازی مورد استفاده قرار نمی‌گرفت.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

البته این تروفی‌ها زیبا بوده و جذابیت پروفایل هر گیمری را به دنبال داشته است.

بخش بیلدر بیس و وجود کمپ‌ها

یکی از تغییرات جدید ایجاد شده در بازی کلش آف کلنز، اضافه شدن بخش بیلدر بیس و تغییرات مربوط به آن در بازی بوده است. این رویداد در سال ۲۰۱۷ به بازی اضافه شد و در بخش اصلی دهکده نیز قابلیت‌های خاصی را به همراه داشت. به دنبال آن کمپ‌ها نیز در بخش دهکده اصلی به بیلدر بیس اضافه شده بودند. اما آن‌ها دارای یک تفاوت اصلی با دهکده اصلی بوده و گیمر‌ها نیز به آن‌ها علاقه داشتند.

در اتک‌های بیلدر بیس امکان تغییر سرباز‌ها در هر زمانی وجود داشته است. در اینجا بود که گیمر‌ها متوجه شدند حضور کمپ‌ها چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. با وجود قابلیت‌های جدید بیلدر بیس و اضافه شدن آن به کلش آف کلنز همچنان این ساختمان‌ها در این بخش حضور داشته‌اند، بدون آنکه وجود آن‌ها چندان ضروری باشد.

هزینه یافتن مپ جدید

در این بازی، به دلیل وجود یک مکانیزم خاص برای دریافت مپ جدید در هنگام اتک زدن به دیگر پلیر‌ها، ملزم به پرداخت هزینه مشخصی خواهید بود. این هزینه با افزایش تاون هال نیز بیشتر می‌شود. اما به نظر می‌رسد چنین مکانیزمی چندان جالب توجه نبوده و در این بازی هیچ کاربردی ندارد. باید اعتراف کرد که در زمان انتشار اولیه در سال ۲۰۱۲ این قابلیت کاربردی بود. اما اکنون نمی‌توان مانند سابق از آن استفاده کرد. در حال حاضر نیز به دلیل اضافه شدن جوایز مختلف و بخش‌های متنوع، کاربران نگرانی در مورد از دست دادن گلد‌های خود ندارند و به همین دلیل مکانیزم مورد نظر چندان قابل قبول به نظر نمی‌رسد.





:: برچسب‌ها: بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: